Concert par l'Ostau dau Pais Marselhés

Moussu T e Blu "En Ballade"

le 05/10/2017 de 19h30 à 21h50

• Eglise ND du Mont

Estrambòrd *!
                                                                                                         *enthousiasme !

Per que siegue entier l’estrambòrd, nos fau promier confessar, qu’avèm pecat !

D’efiech, dins lo nòstre darrier mandadís electronic, avèm anonciat que lo talhier de Maura Guerrera (Tamborin e cant dau sud de l’Italia) repreniá lo 26 de setembre !

Error ! Aqueste talhier, dubert ai commençaires,  reprendrà dimarç lo 3 d’octòbre, a 18 oras.

Pausat aqueste acte de pentiment e lo pecaire durament castigat, vaquí çò que vos prepausa l’Ostau per lei jorns venents :

Pour que cet enthousiasme soit entier, il nous faut d'abord nous confesser car nous avons péché !

En effet, dans notre dernier courrier électronique nous avons annoncé que l'atelier de Maura Guerrera (Tambourin et chant d'Italie du sud de l'Italie) reprenait le 26 septembre. Erreur ! Cet atelier, ouvert aux débutants, reprendra le mardi 3 octobre, à 18 heures.

Cet acte de contrition posé et le fautif durement châtié, voici ce que l'Ostau vous propose pour les jours à venir :

Église Notre-Dame-du-Mont

De memòria d’Ostau lo duo compausat de Renat Jurié (votz) e de Jean-Pierre Laffite (canas bofadas) es jamai estat presentat a Marselha ; es adonc une fiertat granda que de leis aculhir per aquesto festenau.

Renat Jurié es un cantaire d’Avairon qu’esperlònga, encarna, fa sonar la tradicion dau cant occitan. Ajudat per sa complicitat granda ambe Jean-Pierre Laffite, n’arrapa e n’exprimisse leis esoterismes. Per tota una generacion de cantaires en «lenga nòstra», marselhés notadament, es una referéncia, fuguèt una inspiracion e demòra un mèstre respectat ; pòu tanbèn comptar en Provença sus d’un public larg d’iniciats fidèus.

Per quand ai novicis, se durbiràn a de Mistèris nòus, presaràn, dins aqueste luec dedicat au sacrat, l’impermanéncia dei rites ancians.

pretz : 8 €, 6 € per lei sòcis de l’Ostau

La serada se contunharà en nòstre locau, carriera de l’Olivier,
per un colacion conviviala.

De mémoire d’Ostau le duo composé de Renat Jurié (voix) et Jean-Pierre Laffite (roseaux soufflés) n’a jamais été présenté à Marseille ; c’est donc une grande fierté que de les accueillir pour ce festival.

Renat Jurié est un chanteur d’Aveyron qui prolonge, incarne, fait sonner la tradition du chant occitan. Aidé par sa grande complicité avec Jean-Pierre Laffite, il en saisi et en exprime les ésotérismes. Pour toute une génération de chanteurs en «lenga nòstra», marseillais notamment, il est une  référence, fut une inspiration et demeure un maître respecté ; il peut aussi compter en Provence sur un public large d’initiés fidèles.

Quant aux novices, ils s’ouvriront à de nouveaux Mystères, goûteront, dans ce lieu dédié au sacré, à l’impermanence des rites anciens.

prix: 8 €, 6 € pour les membres de l’Ostau

La soirée se continuera en notre local,
rue de l’Olivier, pour une collation conviviale.

reservacions : ostaumarselhes@gmail.com / 04 91 42 41 14